Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Søg efter kærligheden i en større by

Søg efter kærligheden i en større by 4 år 3 måneder siden #805

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Vi har vores gode tråd: Udveksle erfaringer med dating sites.
Det er rigtig godt, da det virkelig er en jungle at finde rundt imellem disse dating bureauer.

Hvad andet skal jeg være opmærksom på ?

Om det er det ene eller det andet land man søger lykken i er ikke så vigtig, da kulturen i Rusland, Belarus og Ukraine er stort set den samme. Men en ting som jeg finder vigtigt, er hvor ens kommende bedre halvdel bor i.
Her er det naturligvis en fordel at byen har en vis størrelse. Byer som Moskva, Sankt.Petersborg, Kiev og Minsk er selvfølgelig blandt de bedste. Her er store internationale lufthavne, der gør at det er nemmere at rejse derovre.Man befinder sig med andre ord med det samme i den by, hvor man skal møde sin bedre halvdel.
Men finder man en kvinde fra en en middelstor by, er tingene heller ikke så besværligt. Med tog og bus kommer man langt.
Men muligheden er også at man finder sin kvinde fra en lokal landsby. Her kan transporten godt forekomme at være lidt af en modstander.

Men når man så er blevet gift,og skal hjem på ferie/besøg, er der en anden ting at tænke på. Kvinden skal hjem til sin familie, hvor de selvfølgelig taler deres sprog. Men du har også ferie. Og vil efter nogle års ægteskab have en del tid på egen hånd.
Her tænker jeg nogle gange når vi er på besøg i en lille landsby for at besøge hustruens mormor, at det er godt vi ikke bor i denne lille kedelige by, langt væk fra det travle liv. Skulle jeg tilbringe 14-21 dage i en landsby år efter år, ville jeg dø af kedsomhed. Eneste fordel må siges at være at det er afstressende.

Nej, så er det altså en stor fordel at hustruen er fra hovedstaden Minsk i Hviderusland. En by på over 2 millioner. Her tilbringer vi vores ferier år efter år. Men det gør ingenting, da Minsk altid er fuld af liv. Personlig Minsk min anden hjemby, og jeg bevæger mig ubesværet rundt, også på egen hånd.
I år imens hustruen var sammen med hendes familie, var jeg blandtandet på sightseeing for at se det nye fædrelandsmuseum, samt andre seværdigheder.

Derfor skal mit råd være, at man søger en kvinde fra en større by, da det både transport mæssigt og sigtseeing mæssigt vil være mere at lave.
I Hviderusland bør man da søge i følgende byer:
Minsk, Gomel, Vitebsk, Mogilev, Brest og Grodno. ;)
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Søg efter kærligheden i en større by 4 år 3 måneder siden #807

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 63
Hmmm...Jeg er nu ikke helt enig. Som jeg har oplevet det, er kvinderne fra de store byer også mere forvænt, hvorimod kvinder fra de mindre byer er mindre forvænte. Det kan da godt være rigtigt at det kan være dødens pølse i en lille landsby, men ofte kan man så invitere hende på hotel ophold i en større by. Dette bliver som oftest accepteret hvis hun synes om manden.

Søg efter kærligheden i en større by 4 år 3 måneder siden #815

• Belarus
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Medic

Jeg ved ikke lige hvad du mener med at kvinderne er mere forvænte. Kan du uddybe dette?

Min post var egentlig ikke så meget tænkt på begyndelsen af et forhold, men nærmere når man har dannet par i nogen tid, og tingene er blevet hverdag.
Det er helt forståeligt at man som kvinder fra de her lande har hjemve, og ønsker så tit som det er overhovedet muligt, at komme hjem for at besøge sin familie. Her mener jeg at det kan være temmelig kedelig som den danske mand at sidde i en landsby, hvor der findes et lokalt lille supermarked. Og hvor der måske er mange kilometer til en større by. Man er lidt stavsbundet i sin ferie.

Så synes jeg det er meget rarere, at min hustru er fra Minsk, hvor jeg til enhver tid kan slå flere timer ihjel, på sightseeing, shopping, restauranter mm, når hustruen gerne vil snakke i timevis med sin familie.

Min post skal ikke misforstås. Jeg nyder også at være sammen med hendes familie. Men hver dag i tre uger.

Det med at besøge en større by og bo på hotel, er også noget i praktiserer hvert år. Der er jo en grund til vi har været i alle regioner i Hviderusland.

Søg efter kærligheden i en større by 4 år 3 måneder siden #818

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
Ja men jeg skal gerne uddybe det. Jeg kan sagtens følge dit synpunkt, men jeg anser stadig, at en kvinde fra en lille by/landsby måske er langt mindre vant til luxus, nyt tøj, smykker og parfume, hvorimod min erfaring med Ukrainske kvinder fra lansbyer er, at de ikke ser disse ting som en selvfølge, men som et nyt gode.

Søg efter kærligheden i en større by 4 år 3 måneder siden #820

• Belarus
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Medic

Tak for dit svar. Så var det det jeg troede du mente. Men rart at få på plads.

Det med smykker, nyt tøj og parfume er vel egentlig kun et problem hvis den danske mand gør det til et problem. Hvis den danske mand under deres første besøg, køber dyre gaver, restaurant mm, giver han jo det indtryk af sig selv, at sådan behandler han en kvinde.
For at hun ikke skal blive skuffet, må han leve op til det, han har givet udtryk for at være. Gør han ikke det, vil der helt sikkert opstå et problem.

Til jer nye dating søgende. Fortæl aldrig at pengene gror på træerne i Danmark. Det vil helt sikkert give bagslag senere, medmindre du selvfølgelig er millionær.
Selvfølgelig kan du være en gentleman alligevel. Det er okay at købe et smykke. Men en smuk sølvkæde kan være et ligeså stort hit, som en diamant ring. (og helt ærligt, hun forventer måske gaver, men ikke i den størrelse).
Og selvfølgelig inviterer man hende på restaurant mm.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden af Belarus.

Søg efter kærligheden i en større by 4 år 3 måneder siden #822

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
Jamen igen er jeg helt enig Belarus. Men jeg har skam selv prøvet at være uheldig tidligere og løb ind i en Ukrainsk kvinde fra en større by. Hun forventede uden videre at jeg fremover ville sende penge til engelsk kursus, ville sende penge til tøj til hende og hendes datter osv. og da jeg slog bremserne lidt i og f.eks. sagde til hende om hun ikke kunne finde et engelsk kursus der kostede mindre end 350 USD om måneden, svarede hun, at hun nu kom i tvivl om, jeg kunne forsørge en familie. Jeg stoppede naturligvis forholdet, men alligevel. Og rigtigt. Man skal da være realist og IKKE udgive sig for noget man IKKE er. Men min erfaring siger mig også, at en rigtig kvinde fra Ukraine, faktisk mere ser ned på den mand, der praler eller "svinger" om sig med penge.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden af Medic.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.128 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.