Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Find din kommende kæreste fra Hviderusland.

Find din kommende kæreste fra Hviderusland. 4 år 3 måneder siden #834

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Det er blevet lettere for Hviderussere at rejse rundt i Schengen. Der er intet der tyder på at det vil blive sværere, snarere tværtimod. Flere og flere lande lukker nu op.

Det er måske en anelse bøvlet for dig som dansker at få visum til Hviderusland, da vi i Danmark ikke har en hviderussisk ambassade, og dermed skal ansøge ved den hviderussiske ambassade i Berlin, eller anden belarussisk ambassade. Til gengæld behøver man ikke at møde personligt op. Man sender blot sine papirer anbefalet.

(Det er ikke ligesom i Rusland, hvor man skal møde personligt op på ambassaden i København. Og fra 2015 skal afgive fingeraftryk. En tur som let kan blive dyr, især for dem som bor i Jylland).
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Find din kommende kæreste fra Hviderusland. 4 år 1 måned siden #880

• Per.77
  • Per.77's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior bruger
  • Modtagne Tak: 1
Hej

Lyder måske som en god ide.
Mit forhold til den lettiske kvinde i sommers gik desværre i vasken.
Jeg har dog fået en interesse i kultur mm. fra de her lande, og er derfor opsat på at søge lykken igen.

Dog vil jeg starte med at kigge i de baltiske og Ukraine, da det virker noget lettere end Hviderusland og Rusland.

Nogen der har et forslag, for at undgå de her falske kvinder ??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.124 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.