Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: DR1 program om mænd

DR1 program om mænd 3 år 11 måneder siden #948

• Koncern_TV
  • Koncern_TV's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Modtagne Tak: 1
Hej Rubin Forum

Jeg hedder Sille Kjøller og er fra tv-produktionsselskabet Koncern TV.

I en ny reportageserie til DR1, der handler om manden anno 2015, ønsker vi at fortælle historien om den danske mand, der bevidst søger udenlandske kvinder.
Vi har fundet ud af, at det er et emne som ikke særlig mange har sat fokus på og som ganske få mænd har haft lyst til at fortælle om.
Vi søger derfor mænd som ærligt har lyst til at fortælle deres historie og om de valg og bevæggrunde, der ligger til grund for beslutningen om at vælge udenlandske kvinder til og danske kvinder fra.
Vi synes, at oplevelsen af forskellen på danske og udenlandske kvinder er interessant. Og det er også interessant, hvad de danske mænd oplever de vinder og måske mister (hvis dette er tilfældet) ved at have en udenlandsk kvinde.
Der er en masse perspektiver, der er rigtig interessante og ikke mindst vigtige at fortælle.
Historierne vil selvfølgelig blive fortalt med den største respekt og kærlighed.

Jeg håber, at opslaget har vækket interesse og at du har lyst til at medvirke og åbent fortælle din historie. Vi søger både mænd, der har fundet kærligheden og mænd, der på nuværende tidspunkt er søgende.

Jeg glæder mig til at høre fra jer og jeg kan kontaktes på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. . Al kontakt er selvfølgelig uforpligtende.

Kort om programmet
Koncern TV er i gang med at lave et tv-program, der handler om den danske mand anno 2015. Serien består af 5 programmer, og skal sendes på DR1. Programmets to kvindelige værter, Karen Thisted og Hella Joof, tager ud i det ganske land og tager temperaturen på den danske mand med en nysgerrig tilgang og kærlig stemning.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

DR1 program om mænd 3 år 11 måneder siden #949

• Figaro
  • Figaro's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 53
Hej Sille.

Tak for din post og invitation til vore medlemmer.

Du bør nok væbne dig med lidt tålmodighed, da emnet I tager op er meget personligt.

Hovedparten af vore medlemmer og mange gæster, er enten godt på vej i de indledende faser - eller allerede i et fast forhold med en partner fra udlandet.

Du er velkommen til at poste yderligere hér på tråden om forløbet af jeres forberedelser, men direkte spørgsmål til vore medlemmer bedes holdt privat via emails, såfremt et medlem eller gæst ønsker at deltage i jeres tv-program.

www.rubin-forum.dk er et non-profit forum, ejet af et selskab, men overgivet til vore medlemmer, således at alle deltager på lige fod.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Koncern_TV

DR1 program om mænd 3 år 11 måneder siden #950

• Koncern_TV
  • Koncern_TV's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Modtagne Tak: 1
Tak for dit svar Figaro :)

Alle henvendelse vil blive behandlet fortroligt, så direkte spørgsmål holdes selvfølgelig privat!

Tak for opmærksomheden og husk, at hvis I har spørgsmål er I mere end velkomne til at kontakte mig.

De bedste hilsner
Sille
Følgende bruger(e) har sagt tak: Figaro
Tid til at oprette siden: 0.125 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.