Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Blomster

Blomster 1 år 5 måneder siden #1569

• Rasmusp
  • Rasmusp's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
Hej med jer

Min veninde i Minsk har fødselsdag inden længe, så i den forbindelse vil jeg gerne sende hende en buket. Men jeg har ikke hendes adresse. Er der nogen herinde, som har erfaringer med den slags? Jeg har hendes fulde navn og tlf. Nr. Hvis det er nok informationer for en blomsterforhandler.

Mvh

Rasmus
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Blomster 1 år 5 måneder siden #1570

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Hej Rasmus.

Der findes flere forskellige internet butikker der leverer sådan en service. Det er fortrinsvis nemt at google det. Et eksempel er : todayflowers.com/da/

Har du besøgt hende i Minsk? Husk det er muligt at rejse til Hviderusland i 5 dage uden visum, hvis du flyver til/fra Minsk.
Har du spørgsmål generelt, spørger du bare. Husk jeg har besøgt landet 14 gange de sidste 8 år, og været i samplige seks regioner.
Du kan som altid læse min webside: www.belarus-hviderusland.dk
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com

Blomster 1 år 5 måneder siden #1571

• Rasmusp
  • Rasmusp's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
Hej Belarus

Tak for svar, det var lige hvad jeg skulle bruge.

Jeg har besøge hende for to år siden, hvor vi havde 10 dage sammen i Minsk. Så er min plan nemlig at besøge hende engang i efteråret igen.
Tid til at oprette siden: 0.126 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.