Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Bellarus

Bellarus 3 år 2 måneder siden #1226

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 64
Nu siger den Bellarussiske präsident også fra.

euromaidanpress.com/2016/04/22/belarus-t...be-your-errand-boys/

Nu ser Lugachenko hvordan Ukraine närmer sig EU og han vil garanteret også have "sin del af kagen", så efter min overbevisning kommer vi til at se mere og mere af dette.

Han har - diktator eller ej - skabt et oligargfrit land, så han vil fjerne sig så meget som muligt fra mafiaen i Moskva, men det er naturligvis en balancering på et knivsäg.

Godt gået Bellarus
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bellarus 3 år 2 måneder siden #1227

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 42
Hej Medic.

Allerførst vil jeg sige at omkring den debat om hvilke medier der er mest troværdige.
Du har læst artiklen i en ukrainsk avis, som flere påstår er usand.
Ikke destro mindre bliver historien bekræftet af den statslige hviderussiske avis. Læs selv:n(oversat google)

Lukasjenko: Vi pragmatisk bygge vores forbindelser med Rusland vil ikke være en bydreng 436 kommentarer
April 21, 2016 ved 13:28
TUT.BY
Den multi-vektor udenrigspolitik fortsat et af de grundlæggende principper i vores land, sagde Alexander Lukasjenko under sit budskab til det belarussiske folk og parlamentet. Præsidenten talte kraftigt, at de, der vil sætte vores land står over for et valg: Vi er med Rusland eller med Vesten - kan ikke regne med en konstruktiv dialog.
Foto: Reuters
Foto: Reuters
- Rusland - vores allierede og strategiske partner. Og flere organisationer i Rusland har brug for at stoppe med at tale, at vi har fået næsten bløde Belarusization går og vending forekommer i en eller anden måde. Vi var og er brødre. Det er historisk forudbestemt, - Lukasjenko sagde. - Men den højteknologiske og Vesten er ikke ligeglad med os. Det er vores handel interesse. Og hvordan kan vi forsømmer dem?! Selvfølgelig ikke!
Formanden bemærkede, at fordringer på udenrigspolitik Belarus, han ofte hører fra Rusland. Den Europæiske Union og USA, derimod, er orienteret til at føre en dialog med alle internationale partnere.
- Jeg vil have russerne, og især lederne af landet, forstå: Vi er ikke en bydreng. Vi er en uafhængig, suveræn stat, der lever sammen med dig i samme hus, men har hans lejlighed. Lad lidt. Nogle horn fikseret på en anden. Det er nødvendigt at afslutte det. Ved godt det ikke fører.
Aleksandr Lukasjenko påpegede, at Rusland er ikke altid opfylder sine forpligtelser inden for rammerne af EU-stat, og overtræder aftaler. Som et eksempel, nævnt han eksemplet med Minsk Wheel Tractor Plant. Russisk køber udstyr til transport af sine atomvåben. Men parterne har ikke aftalt på emissionskursen.
- Jeg forstår ikke, når daværende premierminister Medvedev ankommer på Kamaz og siger, at når vi hviderussere nægter at sælge anlægget, lad os arrangere en lignende workshop hjemme. Men hvad med vores aftale, vil vi ikke åbne den alternative produktion? - Lukasjenko spekulerede. - Ja, vi har ikke noget imod at sælge. Vi er "for." Men vi har en interesse i Rusland. Vi køber hvor 22 millioner tons olie og 25 milliarder kubikmeter gas. Så du giver os i bytte for MZKT overføre eller sælge depositum, så vi kan producere 10 millioner tons olie dig. Intet svar.
Lukasjenko sagde, at Belarus pragmatisk bygger sine forbindelser med andre lande, herunder Rusland. Men det er ingen grund til kritik.
Читать полностью: news.tut.by/politics/493487.html

Historien er til gengæld ikke at finde i en eneste russisk avis. Hvorfor ??
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden af Belarus.

Bellarus 3 år 2 måneder siden #1229

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 64
Hej Bellarus.

Nu ved jeg ikke helt hvem der har kritiseret mit indläg, men jeg oplyser jo ALTID kilderne. Så er det helt op til folk selv at tolke trovärdigheden.
Tid til at oprette siden: 0.119 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.