Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sprogprøver A1 og A2

Sprogprøver A1 og A2 3 år 10 måneder siden #963

• Karl
  • Karl's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior bruger
  • Modtagne Tak: 4
Hej

Jeg har nogle spørgsmål om sprogprøverne A1 og A2. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

1. Kan det passé at prøven kun kan tages i Glostrup?- Ingen steder i Jylland?
2. Er der nogle muligheder for at få undervisning specifikt til disse prøver?
3. Hvad er beståelses procenten for østeuropæer/ukrainer?

Karl
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sprogprøver A1 og A2 3 år 10 måneder siden #964

• chefen
  • chefen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Married IN HARMONY WITH UKRAINAN WOMAN FOR 20 YEAR
  • Modtagne Tak: 20
Har ladet mig fortælle at de ikke bringer en på en vidergående uddanelse, men er lovpligtig for at kunne forlænge sin opholdstilladelse..
Der har da vist kunne tages undervisning i dette i forbindelse med sprogcenteret og så efterfølgende gå op til en stats konrolleret prøve som også før været afholdt på sprogskolen, om det så efterfølgende er flyttet til KBH er mig usagt..

Et link som du nok selv har

www.uvm.dk/Uddannelser/Uddannelser-til-v...l-voksne-udlaendinge..
Det er forskelligt for hvordan med beståelsen, min kone syntes det var al for nemt
WHO SMILE WHO? I SMILE LAST :)
CLICK MY LINK AND JOIN MY PAGE AND HIT THE LIKE BUTTON :)

www.facebook.com/pages/DanskUkrainskRuss...orum/546846651993747

Sprogprøver A1 og A2 3 år 10 måneder siden #965

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Hej Karl

Det er korrekt at disse prøver i øjeblikket kun kan foretages i Glostrup.

Udlændingestyrelsen har udarbejdet statistik over prøvedeltagernes bopæl i 2014.

Statistikken viser, at ca. 57 % af prøvedeltagerne kommer fra Sjælland og Bornholm (ca. 37 % er bosat i København og nærmeste omegn, 11 % i Nord- og Nordvestsjælland, ca. 7,5 % i Vest- og Sydsjælland og 0,5 % på Bornholm). Ca. 38 % er bosat i Jylland (med en fordeling på ca. 9 % i Aarhus og omegn inkl. Djursland, ca. 7 % i Aalborg og Nordjylland, ca. 6 % i området Randers/Silkeborg/Viborg, ca. 4 % i Herning/Holstebro og ca. 13 % i den sydlige del af Jylland). Ca. 5 % af prøvedeltagerne bor på Fyn.

Der arbejdes dog i øjeblikket på at prøven kan foretages andre steder. En afklaring på dette vil først ske engang midt i 2015.
Der stilles ikke krav til leverandøren om, at prøven skal kunne tages mere end ét sted. Udlændingestyrelsen ser dog gerne, at der etableres prøveafholdelsesmulighed med en geografisk placering, som generelt begrænser prøvedeltagernes rejseafstand. Dette kan evt. ske ved at etablere flere geografiske placeringer i det omfang, dette generelt begrænser deltagernes rejseafstand.

Jeg er ikke bekendt med om der findes undervisning med henblik for beståelse af disse prøver.

Der forefindes endnu ingen direkte statistik der viser hvor mange der består fra Ukraine, Rusland, Hviderusland mm.
Dog forventes det at det samlede antal procent sats der dumper vil ligge imellem 10-20 % af samplige personer i verden, der tager disse prøver.
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com

Sprogprøver A1 og A2 3 år 10 måneder siden #967

• Karl
  • Karl's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior bruger
  • Modtagne Tak: 4
Tak for svarene.
Endnu et godt eksempel på Københavneri at prøven kun kan tages i København.
Den samlede økonomi ville være bedre, hvis man sendte en kursusleder til Århus og de andre større byer en gang om måneden eller hver anden måned, som behovet er der til. I stedet for at alle prøve deltagerne skal tage til kursusstedet.
På UVM''s hjemmeside fremgår det at prøverne afholdes flere gange om ugen, det er nok for at få plads til deltager fra provinsen.
Den lave globale dumpeprocent er meget beroligende.

Karl
Tid til at oprette siden: 0.123 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.