Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Generelt på Rubin-forum

EMNE: Sådanne et lille tankestrejf

Sådanne et lille tankestrejf 4 år 10 måneder siden #358

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 63
Jeg sad i går aftes, og tænkte at det kunne være anderledes, at omsætte situationen herovre til Danmark.

Danmark har jo i gamle dage ejet en del af det sydlige England, en stor del af de Baltiske lande, Slesvig-Holstein samt naturligvis Skåne, Halland og Blekinge.

Og så må hele verden jo forstå "at vi har en naturlig interesse i disse områder", og at "vi er nødt til at beskytte den Danske kultur der".

Så vi nupper en del af det sydlige England, et par byer i Baltikum og stiller så alle vores 4.000 soldater i den stående bemanding op og stirrer alvorligt over Øresund.

Så sender vi et par hundrede lejesoldater over til Skåne, hvor vi genopliver Gjøngerne, imedens vores statsminister uskyldigt erklærer at hun ikke aner hvem det er der render rundt derovre.

Når panikke så er god, laver de så et referendum, der løsriver Skåne, Halland og Blekinge, og derefter erklærer disse lejesoldater så at de danner republikken "Ny-Danmark" og at de ønsker tilslutning til Danmark, uanset hvad befolkningen så iøvrigt end mener.

Sverige vil nok svare igen, ved at smide et par åbnede dåser med Surstrømning over sundet, hvilket helt sikkert vil få den Danske hær og regering til at overgive sig, men tanken er jo meget underholdende.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sådanne et lille tankestrejf 4 år 10 måneder siden #359

• Karl
  • Karl's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior bruger
  • Modtagne Tak: 4
Der var et meget underholdende program på DR2, på Norges national dag, den 17 maj.
Hvor konceptet var at indlemmme Norge og deres kæmpe olieressourcer i kongedømmet igen.
Desværre var nordmændene ikke rigtig motiveret, en meget underholdende udsendelse.

Karl

Sådanne et lille tankestrejf 4 år 10 måneder siden #360

• madsen
  • madsen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 4
Det lyder tankevækkende, jeg har selv prøvet at tænke i de samme baner, jeg tænke nu mere på Bornholm, Jeg har nogen gange efter det med Ukraine tænkt på hvis nu pludselig at de på Bornholm siger at de vil høre til Sverige om de så kunne finde på at bede svenskerne om at sende tropper så de kan beskytte dem mod Danmark, godt nok lidt langt ude, og også at det aldrig ville ske, men det kunne da godt være lidt det samme som sker i øst Ukraine lige nu.

Sådanne et lille tankestrejf 4 år 10 måneder siden #361

• Parsifal25
  • Parsifal25's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Modtagne Tak: 7
Ja, så absolut tankevækkende...
Jeg ved godt, at dette link er sendt på et andet forum, men jeg synes nu alligevel emnet fortjener en gentagelse :)

rokokoposten.dk/2014/03/22/amager-indlemmet-i-jylland/
Følgende bruger(e) har sagt tak: madsen
Tid til at oprette siden: 0.109 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.