Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Generelt på Rubin-forum
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Uheldig spredning af løgne

Uheldig spredning af løgne 4 år 9 måneder siden #487

• Figaro
  • Figaro's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 53
På opfordring svares hermed Fru Pillefabrikant:

Det var absolut min mening at denne tråd og posterne heri, skulle slettes efter et par dage.

Reaktionen fra en del af vores ærede medlemmer gjorde dog, at jeg besluttede tråden nok kunne overleve "nyhedens daglige værdi" og dermed gå helt i den store glemmebog.

Dette ændrede sig - altså det med glemmebogen - da Fruen valgte at ty til genmæle.
Jeg nærer en dyb respekt for dialog og særligt den dialogform de sociale medier skaber.
www.rubin-forum.dk er jo også et åbent og frit forum, så denne form for dialog er fin med mig.

Min bemærkning om "at sidde på sin flade bagperron" er en dansk talemåde om folk der snakker mere end de agere.
Læg venligst mærke til ordet "snakker", som ikke er et synonym for ordet "tale".

Mellem Fruen og undertegnede er en "våbenhvile" nok ikke nært forestående.
Det er konfliktens kompleksitet for omfattende til.
Derimod vil det være fint med dialog, når denne kan føres på en anstændig facon.

Sommer Anekdote
Jeg har i længere tid arbejdet på en anekdote om et par særlinge, jeg på den ene eller anden måde, har enten mødt, omtalt, hørt og læst om, men ikke mindst; har en mening om.

Anekdoten tager udgangspunkt i 2 mænd.
Begge med store ambitioner.
Disse mænd ville have indflydelse, magt og evig ret til at ændre verdens gang.

Janus - havde en drøm om at blive Præsident - og blev det.

Markus - havde en drøm om et forum - og fik det.

Anekdoten vil tage form hen over sommeren - en slags skreven sit-com over disse 2 herrers liv og levned, storhed og fald.
Jeg vil indlægge lidt drama, lidt (meget) ironi, lidt sarkasme, lidt sjov og ballade, men dog i en sådan form, at alle vore medlemmer kan finde både underholdning og tid til overvejelse.

Har du / I - eller for den sags skyld / Udflådsdanmark, lyst til at få et par vinkler ind i anekdoten, så skrives der blot en mail til mig på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. .
Jeg vil så gøre mit bedste for at gøre anekdoten så omfattende at den omhandler fortid, nutid og fremtid.

Forbehold
Anekdoten refererer ikke til navngivne personer og skrives som fiktion.
Skribenten er ikke uddannet forfatter og hans meninger er sjældent velovervejet.
Der vil være et omfattende misbrug af metafoer, hentydninger m.v.
Der refereres ikke til (så vidt vides) normale personer, byer, steder eller begivenheder.
Det står læseren frit for at fortolke, omfortolke, bruge og misbruge denne anekdote.

Skulle nogen føle sig stødt, misforstået, små-fornærmet eller fejl-medicineret, ja så er det vedkommendes eget ansvar, da skribenten til en hver tid vil fastholde sin ytringsfrihed, små-litterære ret og fornøjelse.

Anekdoten vil blive oprettet som en låst tråd.
I ytringsfrihedens hellige navn, vil tråden dog til sidst blive låst op.
Når dette sker, vil svar-poster stå for det enkelte medlems eget ansvar.

I ønskes alle en god sommer.

Med venlig hilsen
Figaro > Erik Møller
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden af Figaro.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Uheldig spredning af løgne 4 år 9 måneder siden #516

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 63
Bare for at alle lige kan se, hvor fuld af løgn Fru Pillefabrikanten er på hendes FB side. Og til Fru Pillefabrikanten, når du læser dette her. Her er SANDHEDERNE om dine udbredelser af løgne.

Bemærk særligt de 2 billeder hun reklamerer så "flot" og falsk for, dels billedet af den lille dreng (som bevisligt er fra Syrien) og ligeledes billedet af den lille pige med den døde mor (som er fra en fælles Russisk/Belarussisk film). Men underholdende - hmmmmm.

maidantranslations.com/category/news/english-news/
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden af Medic.

Uheldig spredning af løgne 4 år 9 måneder siden #529

• Carlo
  • Carlo's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 12
Tro det eller lad være. RT har fået sin forlængede arm i DK.

Klassikeren efterhånden. Ukraine skulle sælge organer fra døde oprørere.

denmark.ruvr.ru/2014_07_08/274406371/

Hmmmm......... Der skal kompliceret infrastruktur til det. Den har de ikke i Østukraine.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.139 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.