Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Generelt på Rubin-forum

EMNE: Tager du parti eller ej??

Tager du parti eller ej?? 4 år 9 måneder siden #563

• chefen
  • chefen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Married IN HARMONY WITH UKRAINAN WOMAN FOR 20 YEAR
  • Modtagne Tak: 20
Oplever man tager parti for noget når man er mody, er det forkert er rigtigt, jeg mener netop det modsatte at man som mody ell admin ikke tager parti, kritiserer man dette bliver man starks mødt af en pm med advarsel og udsmidning, håber ikke man oplever dette herinde.
Jeg fordømmer pt den nyligt nedskydning af det Maylaiske passagerfly og føler med de pårørende, 80 børn måtte lade livet ud af 295 passager i alt, så sørgeligt og tragisk. RIP...
WHO SMILE WHO? I SMILE LAST :)
CLICK MY LINK AND JOIN MY PAGE AND HIT THE LIKE BUTTON :)

www.facebook.com/pages/DanskUkrainskRuss...orum/546846651993747
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Medic

Tager du parti eller ej?? 4 år 9 måneder siden #564

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Hej Chefen.

www.rubin-forum.dk er medlemmernes forum. Det er skrevet flere gange.
Vi regner med at alle opfører sig som voksne og anstændige mennesker. Man har lov til på en sober måde at give udtryk for de meninger man har.
Selvfølgelig kan ting blive skrevet paa en måde, der gør det nødvendigt at gribe ind. Men indtil videre har det heldigvis ikke været nødvendigt.
Du kan være sikker på at du ikke bliver smidt ud eller slettet for at have en holdning til flystyrtet i Ukraine. Det har vi nok alle.

Som jeg hører det ligenu i Hviderusland. Ukraine regering beskylder de pro russiske seperatister. Pro russerne påstår de ikke har våben til at skyde et fly ned i 10 km højde. Sidste løsning. Flyet havde fejl.

Men angående din konflikt med en moderator på et andet sted. En moderator har lov til at have en holdning, men han bør altid give modparten samme mulighed som ham selv. Det vil sige, at moderator bør aldrig udnytte sin magt, til at slette, redigere eller true med udsmidning blot fordi man har en anden mening.
Men istedet for at irritere dig over disse ting, skulle du lægge dine kræfter her.

Til sidst. Jeg ved endnu ikke hvad der er hoved og hale i flystyrtet. Men 295 mennesker er dræbt.
Ære være deres minde.
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden af Belarus.

Tager du parti eller ej?? 4 år 9 måneder siden #568

• Figaro
  • Figaro's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 53
chefen skrev:
jeg mener netop det modsatte; at man som mody eller admin ikke tager parti, kritiserer man dette bliver man starks mødt af en pm med advarsel og udsmidning, håber ikke man oplever dette herinde

Hej Boss.

Tak for din post - særlig tak fordi du i respekt også viste medfølelse for de tabte liv.

Lad mig sige det igen; RUBIN forum er medlemmernes forum.

Det du oplever på andre (ubetydelige) fora er blot et udtryk for manglende empati, forståelse og respekt for deres medlemmer.

ADMIN på RUBIN har ansvaret for, at vi alle passer på hinanden, hvorfor ADMIN aldrig vil deltage på poster og ved andre indlæg.

DU har et personligt ansvar for alt hvad du skriver - og så længe du gør dette på en respektfuld måde, er vi alle glade.

Tager du parti eller ej?? 4 år 9 måneder siden #570

• chefen
  • chefen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Married IN HARMONY WITH UKRAINAN WOMAN FOR 20 YEAR
  • Modtagne Tak: 20
Hej til jer begge!
Takker for responsen, tænkte nok at man herinde så anderledes på tingene, og ikke bare griber til tasten og trykker ADVARSEL og udsmidning fordi man skriver sandheden at en er proRusser når man kan have en holdning som fryder sig og jubler når noget går den dårlige vej i et EU land.
Jeg skriver dette endnu engang
Jeg fordømmer pt den nyligt nedskydning af det Maylaiske passagerfly og føler med de pårørende, 80 børn måtte lade livet ud af 295 passager i alt, så sørgeligt og tragisk. RIP... Ære være deres minde.
Fred på jord er nok det de fleste af os mennesker her på jorden ønsker, mine kræfter vil brugt når der er behov for det på bedst tænkelige måde til glæde for mange nye som gamle medlemmer.
WHO SMILE WHO? I SMILE LAST :)
CLICK MY LINK AND JOIN MY PAGE AND HIT THE LIKE BUTTON :)

www.facebook.com/pages/DanskUkrainskRuss...orum/546846651993747

Tager du parti eller ej?? 4 år 9 måneder siden #582

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 63
Nu har jeg desværre ikke set den sidste konflikt på Russisk Disinformations Forum, men jeg har da i tidens løb taget mine hug derovre, der jo kulminerede i en total tilsvining af mig, min familie, Danmark og Danske Soldater i almindelighed, da Fru. Pillefabrikanten gik amok så tro mig. Jeg kender det. Men min oplevelse er også, at her er det frihed under ansvar. Jeg har ikke - på noget tidspunkt - oplevet at personer eller meninger er blevet undertrykt.

En anden ting er, at det efter min bedste overbevisning, bør være legalt at også en mody har en holdning. Der hvor jeg anser at grænsen går, er når en mody "misbruger" sin position og undertrykker/fjerner eller som i min situation, hvor Fru Pillefabrikanten simpelthen låste tråden, så jeg ikke kunne forsvare mig.

Og Belarus. Se lige den her udsendelse fra LifeNews. Så er der vist ikke nogen tvivl om hvem der har skudt det fly ned.

Og til de påstande der kører nu, om at terroristerne slet ikke har BUK, så se lige her.

inforesist.org/en/a-week-ago-kurguinjan-...eady-to-use-sam-buk/
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden af Medic.

Tager du parti eller ej?? 4 år 9 måneder siden #584

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Hej Medic.

Det er faktisk en lidt maerkelig situation at sidde i Hviderusland og opleve hvordan konflikten imellem Rusland/Ukraine droeftes.
Min hustru's foraeldre er uenige. Svigerfar holder med Rusland imens svigermor holder med Ukraine. Vi var til stor fest i gaar, og naturligvis diskuterer man konflikten. Isaer flystyrtet blev droeftet. Medierne i Belarus holder med Rusland, da de er styret af praesidenten, som generelt stoetter Putin. Men landet ligger jo imellem Rusland og Ukraine, og alle ser baade Russisk og Ukrainsk fjernsyn.
Hvis jeg skal lodde stemningen er 75% paa ukrainsk side, imens 25% stoetter Rusland i Hviderusland.

Angaaende flystyrtet tror stort set alle dog, at det er de pro russiske seperatister som selvfoelgelig ved en fejl har skudt civil flyet ned. De fleste her mener, at de ansvarlige boer komme til at staa til ansvar.Jeg personlig deler denne opfattelse.

Angaaende fjernsynet. Vi er jo vant til i Danmark altid at se tingene fra to sider. Hvis man vil det i denne konflikt skal man se to landes fjernsysudsendelser.
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Tid til at oprette siden: 0.131 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.