Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Generelt på Rubin-forum

EMNE: Flygtninge fra Donbas

Flygtninge fra Donbas 4 år 10 måneder siden #709

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 64
Så lige en twitter meddelsese........og hold da op hvor jeg grinede, samtidig med at det er fuldstændigt grotesk.

En gruppe flygtninge fra Donetsk, smutter til Krim med flygtningestatus. Det er ok. Så for 4 dage siden, kommer der så en "flink" russisk official ind, og siger at de skal bruge familier, ca 150 mennesker, der skal relokeres til en resort ved Sortehavet. Hurra. Folk nærmest stormer afsted for at tilmelde sig denne transport.

Dagen efter bliver de så transporteret til lufthavnen og sat i et fly. Flyet flyver godt nok lang tid, men det kan der jo være mange årsager til.....

Endeligt lander flyet og flygtningene stiger ud på en flyveplads i ......Ula-Udan i Siberien. Lol. De russiske myndigheder "beklager" misforståelsen, men mener at problemet er løst med flygtningenes anerkendelse. Ulan-Udan.......Sortehavet.......En mindre fejlnavigering.......Hehehe. Ula-Udan er altså ikke en by, men kun en flyveplads.

Den gode ting er, at der jo i området er masser af tomme landsbyer, hvor de kan købe sig et godt hus for ca. 1000 USD.

Som en af flygtningene skrev på twitter "Hvem fanden har sendt os hertil?"
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden af Medic.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Flygtninge fra Donbas 4 år 10 måneder siden #722

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
Så lige et interview med et nyt hold flygtninge der skal relokeres fra Krim. De skal til Irkursk og tro mig, de så absolut ikke glade ud. Konen sad i baggrunden og brokkede sig over, at hun ikke ville bo et sted hvor isbjørnene render rundt i gaderne.

Nu får de at vide, at de skal relokeres for 1 år, og at de derefter kan vælge om de vil blive eller de vil tilbage. Hehe. Med den nuværende regering vil jeg gerne se dem få det tilbud om 1 år. Så er de "glemt" og i øvrigt så håber jeg da også, at nu hvor de er russiske statsborgere, at Ukraine siger nej tak til dem, hvis de vil tilbage til Donbas. Det er jo alle de fanatiske pro-russere der er smuttet til RF.

Flygtninge fra Donbas 4 år 9 måneder siden #765

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
Så er de begyndt at stritte imod "relokeringen"

euromaidanpress.com/2014/09/07/ukrainian...siberia-and-yakutia/
Tid til at oprette siden: 0.107 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.