Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Generelt på Rubin-forum

EMNE: Et indlæg på et andet forum som klart viser

Et indlæg på et andet forum som klart viser 2 år 9 måneder siden #1199

• Rusanovska
  • Rusanovska's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 29
Intelligens niveauet hos skribenten

Hej .

Ja men det var jo det jeg sagde helt fra starten af , Ukraine bliver aldrig en del af EU og deres drøm om Nato medlemskab det kommer heller ikke til at ske så det eneste de fik ud af et kup med ulovlig instalerret regering er at landet nu er på falittens rand og det er den enkelte borger i Ukraine der betaler festen for oliegaggerne kan blive endnu mere rige . Landet er i så stor en krise at vis deres såkaldte vestlige partnere holde op med at give dem lån og penge af anden vej ja så går der ikke længe inden Ukraine når der til hvor de en nødsaget til at komme kravlende tilbage til Rusland og be om nåde .

Men jeg følger meget med i hvad der sker i Ukraine og deres russofirbi hvilke nærmest er sygelig .

Mvh.

Mon nogle kan gætte hvem skribenten er :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Et indlæg på et andet forum som klart viser 2 år 9 måneder siden #1200

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Hej Rusanovska.

Jeg har set det. Og ja, det kommer jo ikke som en overraskelse.

I deres øjne vil Rusland kunne angribe et hvilket som helst land, og de ville synes det var i orden.
Det har altid undret mig, hvorfor de ikke flytter permanent til Rusland, når dette land i deres verden er så perfekt.
Men det må jo trods alt være fordi, at man synes at Danmark er et bedre sted end Rusland.

Jeg glæder mig over at de siden de begyndte deres hetz imod Ukraine er gået fra 58 aktive medlemmer til i dag bare 5. (de 5 trofaste pro russere)
I min verden fortæller det, at deres mening ikke deles af ret mange.
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden af Belarus.

Et indlæg på et andet forum som klart viser 2 år 9 måneder siden #1201

• madsen
  • madsen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 4
har også læst indlægget, jeg er glad for at jeg ikke er medlem der mere, jeg er overbevist om at hvis man skrev det samme negative om Rusland på "den" side ville det det omgående blive slettet. Vi ved da alle godt at det ikke går for godt i Ukraine. Hvorfor kan man ikke skrive noget positivt om Ukraine. Jeg bliver virkelig harm når jeg læser det. Såvidt jeg kan se er der kun 2 der skriver der. Jeg vil kalde det " russisk nyhedsforum " i stedet for.

Et indlæg på et andet forum som klart viser 2 år 9 måneder siden #1202

• chefen
  • chefen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Married IN HARMONY WITH UKRAINAN WOMAN FOR 20 YEAR
  • Modtagne Tak: 20
Der står faktisk at der er 5 aktive medlemmer, men kan kun se 2 som skriver derinde så hvem de andre 3 er må præsten vide, men de 2 herrer lever og ånder for Rusland så lad dem endelig blive ved med at skrive på hinandens indlæg i nyheds forummet.
WHO SMILE WHO? I SMILE LAST :)
CLICK MY LINK AND JOIN MY PAGE AND HIT THE LIKE BUTTON :)

www.facebook.com/pages/DanskUkrainskRuss...orum/546846651993747

Et indlæg på et andet forum som klart viser 2 år 8 måneder siden #1228

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 63
Lol. Ja. Han fölger sikkert også meget med i hvad der sker i Ukraine. Via Channel 1 og RT ?
Tid til at oprette siden: 0.131 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.