Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Generelt på Rubin-forum
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Pas på falske rejse informationer om Ukraine

Pas på falske rejse informationer om Ukraine 2 år 9 måneder siden #1260

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Det er med stor beklagelse at konstatere at der findes et forum her i Danmark, som kalder sig selv førerne eksperter i at rejse til Rusland, Hviderusland og Ukraine. www.russisk-dansk-forum.dk

De har på deres egen webside samt på deres tilsvarende facebook side fraråddet at rejse til Ukraine på grund af uroligheder i Kiev mm.
Deres informationer har de som altid fået på Russian today, som alle ved er propaganda.
Hovedparten af deres nyheder er om hvor godt alting er i Rusland, og om hvor forfærdeligt det er især i Ukraine, men også i resten af verden.

Disse to personer som er leder af dette danske forum vejleder nu folk med falske informationer.
Jeg kan kun anbefale at søge information på udenrigsministeriets webside, hvori der intet står om, at man fraråder rejser til Kiev.
Ellers kan man følge med her på www.rubin-forum.dk , hvor vi ikke er farvet, men forholder os til facts.
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden af Belarus.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: akipoto

Pas på falske rejse informationer om Ukraine 2 år 9 måneder siden #1261

• madsen
  • madsen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 4
Ja, jeg synes også det er rystende at læse at de fraråder folk at rejse til Ukraine nu, jeg spurgte min kone om det, hun havde ikke hørt noget om det, og jeg kan heller ikke finde noget om det på andre nyhedsmedier, vi ved godt at der er problemer derovre, men ikke så voldsomme de giver udtryk for.
Jeg læste også at de skrev noget om at Ukraine ikke fik visumfrihed, de havde linket til en facebook side. Jeg har ikke facebook så jeg kan ikke se hvad de mener.

Pas på falske rejse informationer om Ukraine 2 år 9 måneder siden #1262

• Parsifal25
  • Parsifal25's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Modtagne Tak: 7
Hvis ikke situationen var så alvorlig, som den er, så ville jeg faktisk mene, at det er ret morsomt at læse det andet forum. Tænk at man kan kalde det et forum, når der blot er to personer, som skriver beskeder til hinanden?
Hvis vi nu leger lidt med sagen og forestiller os, at vi ikke levede i et land med ytringsfrihed, hvordan ville det andet forum så fremstå?
Hvis vi levede i Rusland, så ville det andet forums propaganda for Putin være lige så uinteressant for befolkningen, som nyhedsmedierne er - de er jo alligevel fyldt med usandheder. Hvis det andet forum i stedet havde udtalt sig om Ukraine, som de i dag udtaler sig om Rusland, så var forummet blevet lukket for længst og de to personer var "forsvundet" B)

Pas på falske rejse informationer om Ukraine 2 år 9 måneder siden #1263

• chefen
  • chefen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Married IN HARMONY WITH UKRAINAN WOMAN FOR 20 YEAR
  • Modtagne Tak: 20
Jeg skal da love for at man får nogle billige grin når man sidder og læser hvad de 2 herrer poster på den anden reklame side.
Dog er jeg forundret når de er så glade for at reklamere med hvad der sker i Ukraine ikke har denne historie med.
Her

www.dr.dk/nyheder/udland/anders-fogh-ras...-ukrainsk-praesident

og her

www.president.gov.ua/news/andersa-fog-ra...ezidenta-ukray-37225

Det er da nyheder der er til at forstå..

God weekend til jer alle.

Link med billeder ligger selvfølgelig også på min facebook side
www.facebook.com/DanskUkrainskRussiskBel...=aymt_homepage_panel

som alle stadig er velkommen til at like og bruge som de lyster.
WHO SMILE WHO? I SMILE LAST :)
CLICK MY LINK AND JOIN MY PAGE AND HIT THE LIKE BUTTON :)

www.facebook.com/pages/DanskUkrainskRuss...orum/546846651993747
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden af chefen.

Pas på falske rejse informationer om Ukraine 2 år 9 måneder siden #1265

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 63
Jamen som jeg ser det, så fortsätter de jo bare den linje der er lagt fra "den store chef". Vedvarende at fortälle hvor dårligt det går i Ukraine og for Ukraine, i håb om, at alle glemmer hvor dårligt det går for Rusland og i Rusland. Allerede Julius Cäsar forstod jo kunsten at "give folket en ydre fjende så de glemmer den indre".
PS. Hermed IKKE sagt at Ukraine ikke har problemer, for dem har de rigeligt af, men det ville da hjälpe noget hvis ikke Putin konstant hjalp til med at skabe en del af disse problemer.

Pas på falske rejse informationer om Ukraine 2 år 9 måneder siden #1266

• chefen
  • chefen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Married IN HARMONY WITH UKRAINAN WOMAN FOR 20 YEAR
  • Modtagne Tak: 20
Tja du har helt ret ikke engang dette skulle ind på deres nyheds side for det viser jo ikke den side som begge de herre vil have det skal se ud..
Link her
Russiske fans udøver vold på Engelske fans på stadion
sport.tv2.dk/fodbold/2016-06-12-efter-vo...ngland-og-rusland-ud

Og her er det Tyske fans der gør det samme mod Ukrainere

sport.tv2.dk/fodbold/2016-06-12-nu-igen-...ndnu-en-fransk-em-by

sport.tv2.dk/fodbold/2016-06-12-ekspert-...rdelig-hooligan-vold

Ekspert revser UEFA efter forfærdelig hooligan-vold

sport.tv2.dk/fodbold/2016-06-12-ekspert-...rdelig-hooligan-vold

Jeg kan huske for år tilbage hvor Engelske hooligans gjorde det samme og resultatet blev en total udelukkelse fra al international fodbold, jeg håber det samme vil ske for Russerne.. Men det vil vist ikke passe Frau Merkel.
WHO SMILE WHO? I SMILE LAST :)
CLICK MY LINK AND JOIN MY PAGE AND HIT THE LIKE BUTTON :)

www.facebook.com/pages/DanskUkrainskRuss...orum/546846651993747
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden af chefen.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.134 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.