Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Generelt på Rubin-forum
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bekender endelig kulør

Bekender endelig kulør 2 år 6 måneder siden #1287

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Det er nu helt officielt. www.rubin-forum.dk er det eneste forum som beskæftiger sig med det vi gør.

bekenderkulr.jpg

Helt i tråd med deres forum, smider man nu ganske enkelt medlemmer ud, for at have en kritisk holdning til Rusland. Samtidig kan man ved at kigge på deres facebook side konstaterer, at siden i al sin enhed udelukkende er en hyldest til Rusland og alt hvad der er russisk.

Her på www.rubin-forum.dk hjælper vi gerne folk som har spørgsmål vedrørende Rusland, på samme måde som vi hjælper alle dem som har spørgsmål om Ukraine, Hviderusland, Georgien, Armenien mm.
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bekender endelig kulør 2 år 6 måneder siden #1289

• Per.77
  • Per.77's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior bruger
  • Modtagne Tak: 1
Mark ville så gerne være den store leder. Hvad er han nu?

Bekender endelig kulør 2 år 6 måneder siden #1290

• madsen
  • madsen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 4
Ja man kan vel heller ikke forvente andet. Det er da også den rigtige måde at lukke et forum ned på. Selvfølgelig at alt da ikke rosenrødt, men at man ikke må skrive noget der ikke imod Rusland er da meget forkert. Nu kan de 2 da så få deres eget forum hvor de kan skrive til hinanden og rose Putin Rusland.

Bekender endelig kulør 2 år 6 måneder siden #1291

• madsen
  • madsen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 4
jeg har ikke selv facebook, men har alligevel dristet mig til at læse hvad de skriver, jeg må sige at det har jeg fortrudt nu. Jeg må nok sige at jeg er rystet over hvad der bliver skrevet der. Jeg havde godt nok ikke troet at der fandtes så mange idi..... jeg skal nok lade være med at færdiggøre ordet. jeg havde godt vist at de kunne lide moder Rusland, men den smule jeg læste, så jeg jeg kun sige: " godt jeg ikke skal møde de idi... der stå bag det ".

Bekender endelig kulør 2 år 6 måneder siden #1292

• Belarus
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det der undrer mig mest er at de to herrer er opvokset i et demokratisk land, hvor vi har lært altid at se tingene fra alle vinkler. Jeg ved godt at hvis man modtager informationer kun fra den ene side, og kun må/vil høre den, bliver man med tiden hjernevasket.

Jeg vil altid se tingene fra alle sider. Det være sig alle ting som foregår i vores samfund.

Bekender endelig kulør 2 år 6 måneder siden #1293

• Belarus
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Til orientering kommenterede jeg et enkelt opslag, hvori jeg blot gav udtryk for at der blev ført propaganda fra både Rusland og Ukraine, og jeg opfordrede folk til at bruge deres sunde fornuft.
Resultatet var at mit indlæg blev slettet, og jeg blev blokeret, så jeg ikke længere kunne skrive noget.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.128 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.