Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Generelt på Rubin-forum

EMNE: Godt Nytår til alle !

Godt Nytår til alle ! 2 år 5 måneder siden #1353

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 42
Vi vil gerne ønske jer alle et godt nytår.

Året 2016 har jo budt på en del.

Ud fra www.rubin-forum.dk synspunkt, må vi konstatere at der har været en del stramninger i løbet af året angående familiesammenføring, og opholdstilladelser mm. Dette skyldes ikke indvandringen fra Rusland, Hviderusland eller Ukraine, men indvandringen fra det krigshærgede Syrien og Irak.
Nu fungerer udlændinge stramninger generelt og ikke for nogle lande, hvilket gør at reglerne bliver ens hvad enten man kommer fra Syrien eller Hviderusland.

Ud fra mit eget synspunkt, opnåede vi den store glæde at min hustru fik permanent opholdstilladelse i marts. Til vores store morskab modtog min hustru dog et brev fra udlændinge styrelsen om, at hun skulle huske at forlænge sin midlertidige opholdstilladelse i december måned i år.
Ja, der er vist nogen i udlændingeservice der ikke taler sammen.

Jeg håber og tror på at vi kan få mere aktivitet her på siden. Vi har ikke annonceret så meget, så det er mere hvem der finder os mm.

Jeg vil tage kontakt til Erik og Thomas om hvad vi skal gøre for mere nye tiltag i det kommende år.
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Parsifal25

Godt Nytår til alle ! 1 år 6 måneder siden #1726

• madsen
  • madsen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 4
hej. ved godt at det er gammel tråd, men jeg vil alligevel benytte lejligheden til at ønske alle en glædelig jul
Følgende bruger(e) har sagt tak: Belarus

Godt Nytår til alle ! 1 år 5 måneder siden #1730

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 42
Mange tak, og lige måde. Vi må jo se hvad det nye år bringer.

Jeg har fået en del forespørgsler i det forgangne år, især om familiesammenføring. Folk virker temmelig opgivende, hvilket jeg derfor også tror er hovedårsagen til den fortrinsvis lave deltagelse her på forummet. Men min opfordring er at folk ikke bør være så opgivende. Det er stadigvæk muligt at få sin kærlighed bragt sammen, også i Danmark. Det er dog temmelig vigtigt at følge de regler vi har i landet.

Godt nytår
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com

Godt Nytår til alle ! 1 år 5 måneder siden #1734

• chefen
  • chefen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Married IN HARMONY WITH UKRAINAN WOMAN FOR 20 YEAR
  • Modtagne Tak: 20
Belarus skrev:
Mange tak, og lige måde. Vi må jo se hvad det nye år bringer.

Jeg har fået en del forespørgsler i det forgangne år, især om familiesammenføring. Folk virker temmelig opgivende, hvilket jeg derfor også tror er hovedårsagen til den fortrinsvis lave deltagelse her på forummet. Men min opfordring er at folk ikke bør være så opgivende. Det er stadigvæk muligt at få sin kærlighed bragt sammen, også i Danmark. Det er dog temmelig vigtigt at følge de regler vi har i landet.

Godt nytår

Jeg ønsker også alle herinde et Godt Nytår
Husk nu

Det er dog temmelig vigtigt at følge de regler vi har i landet til punkt og prikke, spring ikke over hvor gærdet er lavest følg alle regler så undgår man misforståelser som udvisning som vi har set et par gange eller 3 i 1017 bare fordi man ikke fulgte alle regler og glemte at man nok skulle kikke en gang mere om noget ikke var som bogen skrev. MVH CHEFEN og GODT NYTÅR.
WHO SMILE WHO? I SMILE LAST :)
CLICK MY LINK AND JOIN MY PAGE AND HIT THE LIKE BUTTON :)

www.facebook.com/pages/DanskUkrainskRuss...orum/546846651993747
Tid til at oprette siden: 0.117 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.