Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Generelt på Rubin-forum

EMNE: Ukrainere kan fra d.20 marts 2017 rejse i EU

Ukrainere kan fra d.20 marts 2017 rejse i EU 1 år 10 måneder siden #1426

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
ukraineiEU.jpg

Fantastisk nyhed.
Fra og med d. 20 marts 2017 kan ukrainere rejse i EU i 90 dage over en periode på 180 dage.
Aftalen gælder for business, tourisme samt familie besøg.

En helt igennem fantastisk aftale, og for os her på www.rubin-forum.dk er aftalen rigtig god, da vi ved at mange af jer er ukrainsk gift, og derved vil have nemmere ved at få besøg i fremtiden.
TILLYKKE TIL ALLE JER !!!

Læs hele artiklen på : www.neweurope.eu/article/eu-parliament-s...-obligation-ukraine/

Et af de andre forums har som bekendt ikke den store sympati for Ukraine, beskriver det således:
En trist trist dag for Rusland , det er lykkes Ukraine at få visa fri travel til EU med virkning fra den , 20/3-2017 . Vi mener dette er helt ude i skoven og Ukraine aldrig skulle have lov til at få visa fri indrejse i EU . Hvad tænker EU på ? Ukraine er bankerot og fuld af korruption samt kriminelle forbrydere som nu kan vælte ind i EU uden nogen har styr på hvor de opholder sig og hvem de er , tillykke Danmark endnu et østland som kan vælte ind i EU uden restriktioner .

Misundelsens brød kan være svært at sluge.

Selv om min hustru er fra Hviderusland, kan jeg godt glæde mig over denne aftale.
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: madsen

Ukrainere kan fra d.20 marts 2017 rejse i EU 1 år 10 måneder siden #1427

• Per.77
  • Per.77's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior bruger
  • Modtagne Tak: 1
Super.
Nu mangler vi bare at både Ukraine og Georgien bliver tilbudt medlemskab af EU og NATO også.

Hvordan med Hviderusland. Blir de med Rusland eller vil de også søge samarbejdet mod vest?

At det såkaldte andet forum tager afstand er ingen overaskelse.

Ukrainere kan fra d.20 marts 2017 rejse i EU 1 år 10 måneder siden #1429

• madsen
  • madsen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 4
hej. det lyder helt fantastisk at det nu kan lade sig gøre. Det vil min kone blive utrolig glad for. Hun kommer efter planen på besøg til sommer. Det er den bedste nyhed vi har fået længe.
jeg kan godt forstå at de "andre" er sure. Der skal nok komme mange sure opstød omkring det.

Ukrainere kan fra d.20 marts 2017 rejse i EU 1 år 10 måneder siden #1443

• Parsifal25
  • Parsifal25's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Modtagne Tak: 7
Det er en helt fantastisk nyhed!
Svigerfar er her i Danmark på besøg lige nu - næste gang bliver han ikke nødt til at søge om visa :)
Tid til at oprette siden: 0.127 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.