Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Restaurant Rusland

Restaurant Rusland 1 år 6 måneder siden #1859

• Skylight
  • Skylight's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 4
I København er der for nyligt åbnet en ny russisk restaurant.
Navnet er Restaurant Rusland (det var en af de nemme)

Jeg var på besøg igår, og prøvede en af deres menuer. Man kan pt kun bestille menuer, der er 4 at vælge imellem.
Desværre betyder det at pelmeni og stroganov kun kan nydes hvis man vælger den dyreste menu.
Udover mad menuer, er der skam også vodka menuer, og her kan man også vælge a'la carte. Stort udvalg i alle prisklasser.

Maden var fin, dog mindre portioner end man ser i Rusland. Priserne var dog meget danske, og en menu starter ved ca 400kr.
Det lille lokale er malet i en varm rød farve og indretningen er afdæmpet. Baren med det store vodka udvalg ligger i stue/kælder niveau.

Sjovt at prøve, men for dyrt til at jeg vil komme der ofte.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Belarus

Restaurant Rusland 1 år 5 måneder siden #1861

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 44
Hej Skylight

Måske en ny trend, at restauranter dukker op. Vi trænger til noget andet end røde bøffer og pitza.
Der er ligeledes kommet en restaurant i Herning.

Som ejeren udtaler til den lokale avis:
Ny restaurant i Herning: En smag af et land langt borte

Planen var, at han skulle hjem til Usbekistan. Sådan blev det ikke, og derfor har ejeren af den nye usbekiske restaurant taget sit hjemland med til Danmark

Link: www.facebook.com/Tashkent-Uzbek-Restaurant-133750423943017/
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.102 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.