Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Visum til Belarus

Visum til Belarus 4 år 5 måneder siden #941

• henryvest
  • henryvest's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
Jeg er nu kommet så langt i planlægningen af min tur til Minsk, at jeg skal til at udfylde visum-ansøgning. Der har jeg en række spørgsmål til.

Punkt 6: Date of birth
Her står der region. Som det er nu, så er det region Midtjylland, men i mit pas står der Ringkøbing-Skjern under fødselsregistreringssted. Skal jeg skrive Ringkøbing-Skjern?

Punkt 10: Issuing authority
Punkt 11: Place of issue
I mit pas står der Vallensbæk kommune under Myndighed, skal jeg skrive det både under punkt 10 og 11?

Punkt 14: Permanent home address
Her står der et underpunkt der hedder region - her er et vel korrekt at skrive Hovedstaden?

Punkt 23: Detailed explanation of the purpose of visit.
Jeg har indtil videre skrevet Tourism, sighseeings. Og så har jeg tænkt at slå op i en guide og finde de største seværdigheder i Minsk og skrive dem på. Lyder det fornuftigt?

Punkt 29: Means of transport for your entrance to the Rep. of Belarus.
Punkt 30: Itinerary.
Skal der under 30 bare stå "flight" og under punkt 30 stå en detaljeret rejseplan (flynumre, lufthavne, tidspunkter)?

Og der kommer sikkert flere spørgsmål ... men det var alt for nu!

Mvh Henry
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Visum til Belarus 4 år 5 måneder siden #942

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 42
Hej Henry

Jeg er nu kommet så langt i planlægningen af min tur til Minsk, at jeg skal til at udfylde visum-ansøgning. Der har jeg en række spørgsmål til.

Punkt 6: Date of birth
Her står der region. Som det er nu, så er det region Midtjylland, men i mit pas står der Ringkøbing-Skjern under fødselsregistreringssted. Skal jeg skrive Ringkøbing-Skjern?
Danmark Ringkøbing-Skjern

Punkt 10: Issuing authority
Punkt 11: Place of issue
I mit pas står der Vallensbæk kommune under Myndighed, skal jeg skrive det både under punkt 10 og 11?
Under punkt 10 skriver jeg altid: Politimesteren i Holstebro.
Under punkt 11 skriver jeg bare Holstebro

Punkt 14: Permanent home address
Her står der et underpunkt der hedder region - her er et vel korrekt at skrive Hovedstaden?
Ja

Punkt 23: Detailed explanation of the purpose of visit.
Jeg har indtil videre skrevet Tourism, sighseeings. Og så har jeg tænkt at slå op i en guide og finde de største seværdigheder i Minsk og skrive dem på. Lyder det fornuftigt?
Det er nok at skrive Tourism´, sightseeing
(i den medbragte invitation, vil der ofte fremgå hvad du ønsker at se )

Punkt 29: Means of transport for your entrance to the Rep. of Belarus.
Punkt 30: Itinerary.
Skal der under 30 bare stå "flight" og under punkt 30 stå en detaljeret rejseplan (flynumre, lufthavne, tidspunkter)?
Det er nok at skrive f.eks: Billund-Riga-Minsk eller Kastrup-Tallinn-Minsk
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden af Belarus.

Visum til Belarus 4 år 5 måneder siden #943

• henryvest
  • henryvest's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
Mange tak for svar. Jeg tror jeg har styr på det hele nu. Jeg gør det færdig i weekenden, og skulle der stadig være tvivl om noget - så vender jeg frygteligt tibage!

Mvh Henry
Tid til at oprette siden: 0.120 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.