Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Langt større krav til visum i Hviderusland

Langt større krav til visum i Hviderusland 3 år 7 måneder siden #1136

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 44
Det er med beklagelse at der nu er langt højere krav til at opnå visum til Hviderusland end tidligere.
Ud over det sædvanlige med at skulle sende sin visumansøgning til Berlin i Tyskland, da vi ikke har en hviderussisk ambassade i Danmark, skal man nu forsikre sig endnu mere inden afrejse.
Rent faktisk er kravene så store, at en forsikring gyldig for en måned ligger i prisniveauet 650kroner.
Hertil skal ligges ansøgning skal sendes anbefalet frem og tilbage. Ambassaden forlanger 20 euro for forsendelsen tilbage til Danmark. Selve visum koster 60 euro.
Samlet beløb ca. 2000kroner.

Så skal rejsen købes. Man skal stadigvæk købe den specielle sundhedsforsikring når man indrejser i Hviderusland. Og så skal man registres senest 3 dage efter ankomst.

Hviderusland er et unikt og smukt land. Og et sted alle burde besøge. Men jeg forstår godt de mennesker som finder det alt for besværligt at rejse dertil. Alene udgifterne til visum mm. kan betale en halv charterferie til Spanien.

Og Rusland er ligeså bøvlet. Med fingreaftryk på den russiske ambassade i København, kan det hurtig blive en dyr fornøjelse for en familie fra Jylland.

Nej. Ukraine er og bliver det nemmeste. Her kan man besøge landet uden visum i op til 3 måneder!!!
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Langt større krav til visum i Hviderusland 3 år 7 måneder siden #1139

• Per.77
  • Per.77's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior bruger
  • Modtagne Tak: 1
Ukraine ved at det giver flere turister, hvis man ikke pådutter folk alle mulige former for betaling.

Jeg har desuden læst at Rusland fordømmer Danmarks udlændingepolitik.
Rusland prøv lige at se på hvad i selv gør i Ukraine

Langt større krav til visum i Hviderusland 3 år 7 måneder siden #1145

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 44
Jeg bliver noedt til at rette mig selv. Man har nu storre krav til ens forsikring, hvor kravene er steget meget.
Til gengaeld slap jeg for at tegne den sundhedsforsikring som har vaeret et krav fra ders side alle gangene vi har besoegt Belarus
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Tid til at oprette siden: 0.109 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.