Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Unian news ??

Unian news ?? 2 år 8 måneder siden #1221

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
  • Happily married to a wonderful Ukrainian woman
  • Modtagne Tak: 63
Det er fantastiskt, hvis det altså er rigtigt

www.unian.info/politics/1325402-presiden...ime-for-ukraine.html

Det vil virkeligt väre et solidt spark i skridtet på Putler og hele hans fan-club
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Unian news ?? Jubii 2 år 8 måneder siden #1222

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
The European Commission has announced that it has put forth a legislative proposal concerning visa liberalization for Ukraine, according to a document published on the European Commission's official website.

European Commission / TSN
European Commission / TSN

"The detailed explanation of the specific provisions of the proposal says that Regulation (EC) No 539/2001 will be amended, transferring Ukraine from Annex I (list of visa-required countries) to Annex II (list of visa-free countries). A footnote will be added specifying that the visa waiver will be limited to holders of biometric passports issued in line with standards of the International Civil Aviation Organisation (ICAO)," the document reads.

Following Wednesday's legislative proposal by the EU executive European Migration Commissioner Dimitris Avramopoulos said he hoped that visa requirements for Ukrainians could be lifted "very, very soon."

"Today we follow up on our commitment to propose short-stay visa-free travel to the EU for Ukrainian citizens with biometric passports – facilitating people-to-people contacts and strengthening business, social and cultural ties between the EU and Ukraine. This is the result of the success of the Ukrainian government in achieving far-reaching and difficult reforms in the Justice and Home Affairs area and beyond, impacting on areas such as the rule of law and justice reform. I am very satisfied with the progress achieved, it is an important achievement for the citizens of Ukraine, and I hope that the European Parliament and the Council will adopt our proposal very soon," he said.

The proposal to allow short-term tourist and business travel for Ukrainians holding biometric passports had been expected and now requires endorsement by EU member states and the European Parliament.

Read alsoUkraine, EU agree on further liberalization of quotas, duties
The Commission stresses the measure will not give Ukrainians the right to live or work in the EU.

As is known, according to the procedures of the European Union, the Commission's proposal must go through a long approval process, which takes at least a month. After this, it must be approved by the EU Council for Justice, Freedom and Security, which meets once a quarter.

Read more on UNIAN: www.unian.info/society/1324979-european-...-for-ukrainians.html

Unian news ?? Jubii 2 år 8 måneder siden #1223

• madsen
  • madsen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior bruger
  • Modtagne Tak: 4
Jeg synes det ville være fantastisk hvis borgere i Ukraine kunne blive visa fri, så ville min kone ikke skulle bruge tid og penge på at få søgt om visa hver gang hun skal besøge mig. De " andre " synes selvfølgelig at det er en dårlig ide at Ukraine kan blive visa fri. jeg håber at det bliver snart for min kone kommer til august.

et link mere
europa.eu/rapid/press-release_IP-16-1490_en.htm

Unian news ?? 2 år 8 måneder siden #1224

• Medic
  • Medic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld bruger
Hello Madsen.
Det ligger nu heldigvis fast, at Ukrainere bliver visum fri for BESÖG i EU. Men desvärre for dig, träder aftalen först igång per 01.01.2017, men derfra er det på plads.

At "De andre" anser at det er en dårlig ide !!! Lol. Det er da logisk. Ukrainere kan og Russere kan ikke.
MEN. Nu er det Visumfrit at besöge Rusland i 9 dage....lol.

"De andre" henviser også til minsk 2 aftalen. Hmmm. Hvem er det egentlig der ikke overholder Minsk 2.
Putler og hans gangsterregering. Men det viser da tydeligt hvor meget "De" fölger med i udviklingen.
Følgende bruger(e) har sagt tak: madsen

Unian news ?? Jubii 1 år 3 måneder siden #1620

• Dagfinn
  • Dagfinn's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
Tak for information. Det hjalp mig virkelig.
Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.