Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Hvor troende er man i det gamle Sovjet ?

Hvor troende er man i det gamle Sovjet ? 4 år 3 uger siden #970

• Per.77
  • Per.77's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior bruger
  • Modtagne Tak: 1
Jeg er selv et kristent menneske og går en del i kirke i Danmark.

Er der nogen der har haft problemer med religionen, når man finder en kæreste mod øst?
Hører gerne om hvordan man er gift med en russisk ortodoks kvinde eller en katolsk kvinde?
Er der problemer i forhold til vores tro?

Jer der har fået børn med en derovre fra? Hvordan er de døbt ?
Kan man fortælle en kvinde, at hun kan gå i en russisk ortodoks kirke. Jeg ved der findes en i KØBENHAVN.
Er der andre ortodokse kirker i Danmark ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvor troende er man i det gamle Sovjet ? 4 år 3 uger siden #972

• Belarus
  • Belarus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 41
Hej Per

Om man er mere eller mindre troende i de gamle Sovjet stater, end vi er her i Danmark, skal jeg være usagt. Personlig tror jeg at de har det ligesom os. Nogle dyrker troen, imens andre har et mere neutralt syn på tingene.
Jeg er også et troende kristent menneske. Min hustru er russisk ortodoks. Vi tror begge to på hver vores religion. Heldigvis er troen på Jesus Kristus den samme, hvilket gør tingene noget nemmere. Dette gælder også indenfor den katolske kirke.
Vores datter er døbt i den danske folkekirke, hvilket vi begge har det fint med.
Vi kender adskillige par i det vestjyske, hvor mand og kone har forskellig syn på religion. Men ikke i et eneste tilfælde har det vist sig at være et problem.

Der er også ortodoks kirke i Aarhus: st-nicholas-orthodox-church.faithweb.com/Velkommen.htm
Belarus. Alt om Belarus. www.belarus-hviderusland.com
Følgende bruger(e) har sagt tak: Per.77

Hvor troende er man i det gamle Sovjet ? 3 år 11 måneder siden #1009

• Per.77
  • Per.77's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior bruger
  • Modtagne Tak: 1
Det bedste må nok være at finde en kvinde som ikke er så troende I hendes tro. En som beskriver sig selv som troende, men ikke går I kirken.
Det vil nok være det nemmeste. Med tiden kan det jo være at hun bliver Kristen ligesom mig.
Tid til at oprette siden: 0.103 sekunder

Авторизованный переводчик - Ludmilla Smirnoff - Statsautoriseret translatør og tolk - Ludmilla.Smirnoff@gmail.com - 22 64 95 25

Network Media Hjemmeside fra
Network Media
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.